13

Han är för trött för att orka tänka. Han kollade sig i spegeln nyss och fick en smärre chock. Inte konstigt att de ha de stirrat så på honom på apoteket när han köpte Panodil. De måste ha trott att han festat hela helgen. Hans ögon var blodsprängda och omgärdade av så svarta ringar att de nästan såg sminkade ut. Till det lades en grym morgonfrilla, två dagars skäggstubb och snorrester på ena kinden. Han såg ut som en galen panda. Eller en dålig Marilyn Manson-kopia. Fascinerande vad ungarnas förkylningar med tillhörande sömnbrist kan medföra.

Kommentarer
Postat av: Eva

Känner igen det där. Fast här var det inte farsan... och tänk bara efter 4 snörvliga, i vanliga fall underbara barn.

Postat av: linlin

Jag skriver som jag skrev i min blogg: När Lilla C var nästan ett år trodde "min" korvgubbe på stan att jag var 19 år. 2,5 år senare (nyss alltså) då Liten A även fötts behövde jag inte visa leg på bolaget. Och där har de order att begära leg av alla tom 30 år. Jag har alltså åldrats minst 11 år inom loppet av två och ett halvt. Kul!

2006-11-06 @ 09:15:51
URL: http://linlin.blogg.se
Postat av: Carl Hellberg

Känner igen det där helt och fullt, har som sagt nyss kommit ur kräksjuketräsket med två sjuka barn, tjejen och jag själv kräkandes samtidigt. Helkul det med...
För övrigt ännu ett lysande inlägg! Krya på dig så vi får läsa mer... :)

2006-11-06 @ 18:51:02
URL: http://carlhellberg.blogg.se
Postat av: Plaahn

Låter roligt det där...har själv gått och blivit förskyld...inge kul när man har en 4 månaders bebis att ta hand om själv på dagarna..men men..kunde vara värre...får ju i alla fall sova på nätterna..om man bortser från två män som snarkar...:O)

2006-11-07 @ 18:00:02
URL: http://plaahn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback